torstai 15. tammikuuta 2015

30.9.2014 Makuuhuoneen tavaroita Linnealle

En ole unohtanut teitä. Olen ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt mineilemään niin paljon kuin olisin halunnut. Linnealle olen kuitenkin tehnyt muutamia makuuhuoneen tavaroita, vaikka mitään roomboxia tai taloa ei vielä ole. Olen virkannut hänelle päiväpeitteen, mattoja ja pienen pöytäliinan sekä rakentanut sängyn ja tehnyt  siihen kaiken tarvittavan.  Nojatuolin tein jo ennenkuin sain Linnean.

 Linnea on kooltaan vähän kookkaampi kuin nukkekotinukke, joten minulla ei ole ollut juuri mitään sopivia tavaroita hänelle. Sänky on rakenteeltaan yksinkertainen puusänky. Sänkyyn tein värikkään patjan.


Ompelin sänkyyn myös lakanat, tyynynliinan ja tyynyn. Linnealle ompelin myös puuvillaisen yöpuvun, jossa hihat ovat pitsiä.

 Sängyssä on Linnean mielestä ihana nukkua.

 Yöpöytänä on vanha tuoli, joka on Tiimarista ostettu. Ruusut ovat Dolorerista. Maljakko on kuulakärkikynän muovinen kärkiosa.

Huoneessa on toinenkin vanha tuoli. Punotun korin olen punonut pari vuotta sitten

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti