perjantai 16. tammikuuta 2015

19.0.2014 Happy Birthday!

Ompelin eilen Linnealle uuden mekon ja sukkahousut. Mekon kaavan tein itse. Sukkahousut eivät onnistuneet ihan heti,koska en osannut tehdä niistä tarpeeksi tiukkoja.

I sew yesterday a new dress and tights for Linnea. The patterns were made by me. The tights didn´t succeed at first, because they were too big. 

 Kerroin Linnealle, että mekkoa tarvitaan juhlia varten.

I told her that she will need the dress for a party, on sunday.
 
Linnea näyttää tyytyväiseltä ja iloiselta. Mekko on juuri oikean värinen.
Linnea looks satisfied and glad. The dress is perfect owing to the pink colour.

Linnea sanoi minulle, että olen ikivanha. Niin kai olen, ainakin vuoden vanhempi kuin viime vuonna.

Linnea told me, that I am an ancient.  That might be true. I am a year older than last year.

Happy Birthday to me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti